CAPITAL LETTER 5

Capital Letter No. 5
Publicada en Mayo de 2004


Click en la revista para ampliar visualización


CONTENIDO


EDITORIAL



¿EN QUÉ VA EL TRABAJO SOBRE LAS MONOGRAFÍAS DE LOS ESTUDIANTES DE FILOLOGÍA E IDIOMAS (INGLÉS, FRANCÉS, ALEMÁN)?

Antje Rüger; Ligia Cortes y Véronique Bellanger; María Claudia Nieto y Melba Libia Cárdenas.

BEING AT UNIVERSIDAD NACIONAL: OPINION
Mariluz Ortiz


LE FRANÇAIS A L'UNIVERSITE NATIONALE

Étudiants de Culture Française II


Andres Felipe Cifuentes


COULD OPPORTUNITIES BE CALLED DEAD HOURS?

Beymar Leonardo Solorzano Alviz


GUSTAV KLIMT UND DIE SEZESSION

Camila Bordamalo Garcia 




LA FRANCOPHONIE ET LA GLOBALISATION

Etudiants de Culture Française II 


LA FRANCOPHONIE ET LA PAIX

Etudiants de Culture Française II 

HOW TO TRANSLATE? FROM THEORY TO PEDAGOGICAL PRACTICE

Juan Carlos Soto Castillo


TRANSLATING POETRY: SOLITUDE, BY ALVARO MUTIS

Javier Rivera


THE DIFFICULT PLEASURE OF READING LITERATURE

William Diaz Villarreal 


TEACHING TEACHERS: TOUCHING THE FUTURE

M. Claudia Nieto C. 


EDUCATING FOR LIFE

Angela Benjumea 


POURQUOI APPRENDRE UNE AUTRE LANGUE?

Etudiants de Culture Française II 


TEACHERS' SOCIAL RESPONSIBILITY

Ronnall Castro Quintero 


EDUCATIONAL RELIANCE

Judy Villanueva Páez 


WHY TALK ABOUT BELIEFS AND PRINCIPLES IN THE TEFL PROGRAM?

Ricardo Romero 


WELFARE AT UNIVERSIDAD NACIONAL DE COLOMBIA

Javier Augusto Rojas 


SOMETIMES GRAMMAR IS NOT ENOUGH

Carlos Alberto Aldana S. 


THINKING VS COMMUNICATION COULD ENGLISH LEARNING BE A GLOBALIZED PRODUCT?

David Martin


Comentarios

Entradas populares de este blog

GLOBAL UNITY

STUDYING A POSTGRADUATE PROGRAMME ABROAD

THE JAPANESE TEACHER: INTERVIEW WITH PROFESSOR NAKANISHI